1. A nyereményjáték szervezője
„Melyik Azahriah-dal?” (a továbbiakban: „Játék”) szervezője a Mastercard Magyarország Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1052 Budapest, Deák Ferenc utca 5 cégjegyzékszám: 01-09-383338, adószám: 29209033-2-41, a továbbiakban: „Szervező”).
2. Kik vehetnek részt a játékban?
2.1. A Játékban részt vehet minden, 18. életévét betöltött devizabelföldi, magyar lakcímmel és a magyar hatóságok által kiállított érvényes személyazonosító igazolvánnyal rendelkező, a 2.2. pontban meghatározott személyek körébe nem eső, továbbá saját Instagram profillal („Instagram profil”) rendelkező természetes személy (a továbbiakban: „Játékos”), aki a Játék időtartama alatt 4.1. pontban írtaknak megfelelően teljesíti az adott posztban meghirdetett feladatot. A Játékos a részvétellel kifejezetten elfogadja a jelen játékszabályzatban („Játékszabályzat”), valamint a Instagram által előírt irányelvekben meghatározott valamennyi feltételt (https://www.instagram.com/mastercardhu/).
2.2. A Játékban nem vehetnek részt a Szervező, a Lebonyolító, illetve a Játék szervezésében vagy lebonyolításában közreműködő gazdálkodó szervezetek, ügynökségek, ezek tulajdonosai, vezető tisztségviselői, munkavállalói, vagy velük munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban állók, és mindezen személyeknek a Ptk. 8:1. § (1) bek. 2. pontjában meghatározott hozzátartozói.
3. A Játék időtartama
A Játék 2024.11.04. napján 16 óra 00 perc 00 mp-től 2024.11.17. napján
23 óra 59 perc 59 mp-ig tart és egy fordulóban zajlik. A jelentkezéseket ezen időszak alatt lehet megtenni.
4. A Játék menete
4.1. A Játékban a Játékos az alábbiak szerint vehet részt:
A Játékos keresse fel a Szervező Rajongói oldalát, majd az ott közzé tett nyereményjáték felhívás alapján (kiemelt Instagram poszt a Rajongói oldal falán) tegyen eleget a feltételeknek. (továbbiakban „Pályázat”).
Mit kell tenned, hogy nyerhess?
- Találd ki, hogy az emojik melyik Azahriah-dalra utalnak és írd meg kommentben
A Játék lebonyolítása, illetve az abban való részvétel a jelen Játékszabályzat szerint történik. Amennyiben a Játékszabályzat valamely kérdést nem szabályoz, úgy a mindenkor hatályos magyar jogszabályok vonatkozó rendelkezéseit kell alkalmazni.
Amennyiben a Játékos jelen Játékszabályzatot vagy annak bármely rendelkezését nem fogadja el, valamint azzal kapcsolatban kifogást emel, a Játékban nem jogosult részt venni, illetve a Játékból automatikusan kizárásra kerül.
4.2. A Játékosok a 2.1 pont szerint rendelkezésre bocsátott adataik alapján kerülnek azonosításra. Az adatok esetleges változásaiból eredő, a Szervező érdekkörén kívül eső, technikai problémákért (pl. Instagram profil törlése, elérhetetlensége) a Szervezőt, illetve Lebonyolítót semmilyen felelősség nem terheli. A Pályázatokat a Játékszabályzat előírásainak teljesítése végett a Szervező megvizsgálhatja, és amennyiben azok, illetve az azt beküldő Játékos bármely okból nem felel meg a Játékszabályzat feltételeinek, úgy az érintett Játékost – saját, önálló döntése szerint – a Játékból kizárhatja. Szervező a nem valós adatokat megadó résztvevőket kizárhatja a Játékból.
4.3. A Játékos téves adatszolgáltatásából eredően a Szervezőt semmilyen felelősség nem terheli. Amennyiben nem saját maga által regisztrált Instagram profilt vesz igénybe a Játékos, a Játék kezdete előtt kérje a jogosult írásbeli hozzájárulását, a megfelelő jogosulti hozzájárulás esetleges hiánya miatti következményekért kizárólag Játékos felelős, a Játékkal kapcsolatos, e-mail postafiók, illetve profil használat jogosultságából fakadó vitákkal kapcsolatban a Szervező, valamint a Lebonyolító mindennemű felelősségét kizárja.
Egy Pályázatot a Lebonyolító csak egy alkalommal fogad el érvényes Pályázatnak.
A Játékos a Játékban történő részvétellel és a Pályázat feltöltésével tudomásul veszi, hogy a Pályázat tartalmát az Adatkezelési Tájékoztatóval összhangban Szervező felhasználhatja.
4.4. A Játék szempontjából szabálytalannak minősülnek azok a jelentkezések, amelyek különösen, de nem kizárólagosan (i) obszcén szavakat tartalmaznak, (ii) pornográf vagy szexuális tartalmúak, (ii) sértik a jó ízlést, (iv) vallási, politikai, gyűlöletkeltő vagy egyéb sértő szövegeket tartalmaznak, (v) a Játék témájától eltérő tárgyat, illetve a Szervezőtől idegen feliratot tartalmaznak, versenytárs márkákat vagy termékeket jelenítenek meg, (vi) más, a Szervező által nem gyártott vagy forgalmazott márkát hangsúlyosan jelenítenek meg, (vii) internetes honlapról vagy bármely más úton letöltöttek, (viii) reklám értékűek, (ix) a Szervező jó hírnevét sértik, (x) sértik valamely harmadik személy szerzői vagy személyhez fűződő jogát, harmadik személyek személyes adatait jelenítik meg, illetve érdekeit sértik, (xi) jogsértőek, (xii) a Szervező szubjektív megítélése alapján nem illeszkednek a Játék koncepciójába. Szervező az ilyen kommenteket azonnal törölheti, saját döntése szerint.
4.5. A Szervező és Lebonyolító és a Játékban közreműködő partnerei a legnagyobb gondossággal járnak el a rendszer működtetése és a gyűjtött jelentkezések nyilvántartása terén, azonban semmiféle felelősséget nem vállalnak bármilyen technikai, vagy ebből eredő bármely jogkövetkezményért, vagyoni- és nem vagyoni hátrányokért. A Pályázat beküldésével a Játékos tudomásul veszi, hogy a Játék technikai infrastruktúrájának tartalma, teljesítménye, üzenet- és adatátviteli-, valamint válaszadási sebessége a kiszolgáló technológia függvénye, és ezáltal ezeket kedvezőtlenül befolyásolhatja olyan, a Szervezőn és Lebonyolítón kívülálló tényező, mint például (de nem kizárólagosan) kapcsolati hiba, a szerver számítógépek teljesítménye, a hálózati leterheltség, a hálózati torlódás, a lefedettség, valamint a biztonságos hálózati kapcsolat fenntartása. A Szervező és Lebonyolító az e bekezdésben írtakból fakadó mindennemű felelősséget és kártérítési kötelezettséget kifejezetten kizár.
4.6. A jelentkezéseket a Játékszabályzat feltételeinek való megfelelés ellenőrzése végett a Szervező vagy Lebonyolító megvizsgálhatja, és amennyiben azok, illetve az azt beküldő Játékos bármely okból nem felel meg a Játékszabályzat feltételeinek, úgy az érintett Játékost a Játékból kizárhatja a Lebonyolító egyoldalú döntése alapján. A Játékból – a Szervező vagy Lebonyolító megítélése alapján – kizárásra kerülhetnek azok a Játékosok, akik a Játék szellemével ellentétesen, nem létező személyeket tartalmazó profillal, vesznek részt a Játékban, azzal a céllal, hogy a nyerési esélyeiket ezzel a megtévesztő magatartással megnöveljék.
4.7. A Szervező, a Lebonyolító és a Játékban közreműködő partnerei fenntartják a jogot, hogy manipuláció, jogosulatlan jelentkezés, szabálytalan játék, visszaélés, vagy ezek gyanúja, továbbá a https://www.instagram.com/mastercardhu/ . oldal rendszerébe történő bármilyen jellegű illetéktelen beavatkozás, behatolási kísérlet vagy erre irányuló magatartás esetén a Játékból bárkit indoklás nélkül egyoldalú döntés alapján kizárjanak, vagy a Játékosok regisztrációját, feltöltött Pályázatait részben vagy egészben töröljék.
5. A nyertes kiválasztása
A Játék időtartama alatt mindösszesen 1 (három) db Nyertes kerül kiválasztásra az alábbiak szerint: 1 db páros jegy a „Mi vagyunk Azahriah” novemberi díszbemutatójára
6. A nyertesek kiválasztásának módja
A nyertes sorolásának az alábbiak alapján történik:
A Lebonyolító a beküldött érvényes kommentek közül:
● 1 (egy) db győztest és 1 (egy) db pótnyertest sorsol
A kiválasztás időpontja: 2024.11.18. 11:00 óra. A sorsolás nem nyilvános.
A Szervező a nyeremény átadásának pillanatáig kizárhatja a Játékból azt a Játékost, aki nem felel meg a Játékszabályban rögzített feltételeknek. Szervező szintén kizárhatja a Játékból azt a Játékost, aki a Játékszabályban foglaltak értelmében nem elérhető a megadott címen. A Szervező fenntartja a jogot, hogy minden jelenlegi és jövőben szervezett játékukból kizárják azt a Játékost, aki a Játék során bizonyítottan a Játék internet oldalának feltörésével, robot, vagy spam program használatával, vagy egyéb más csalásra lehetőséget adó módon kíván előnyhöz jutni.
A Játékban való részvétellel a Játékos tudomásul veszi, hogy a Játék tartalma, teljesítménye, üzenet- és adatátviteli, valamint válaszadási sebessége a kiszolgáló technológia függvénye, és ezáltal ezeket kedvezőtlenül befolyásolhatja olyan, a Szervezőn és a Lebonyolítón kívülálló tényező, mint például (de nem kizárólagosan) kapcsolati hiba, a szerver számítógépek teljesítménye, valamint a biztonságos hálózati kapcsolat fenntartása. A Szervező és a Lebonyolító az e bekezdésben írtakból fakadó mindennemű felelősséget kizár.
Abban az esetben, amennyiben a Játék nyertesének Pályázata nem felel meg a jelen Játékszabályzatban írt feltételeknek, és emiatt kizárásra kerül, helyette a nyertes sorsolásával egyidejűleg kisorsolt tartaléknyertes válik nyertessé. (A jelen pont szerinti sorsolás során a nyertes kisorsolása mellett egy tartaléknyertes kisorsolására is sor kerül.)
7. A nyeremény
– A 1 db páros jegy a „Mi vagyunk Azahriah” novemberi díszbemutatójára
8. A nyeremény átvétele
8.1. A nyertes Játékos a nyereményt az alábbiak szerint veheti át:
Lebonyolító a nyertes Játékost a nyereményről elektronikus úton Instagram message formájában, a sorsolást követő 24 órán belül, majd a nyertes visszajelzése hiányában, további 24 órán belül ismételten. A nyertes Játékos a második értesítést követően haladéktalanul, de legfeljebb 24 (huszonnégy) órán belül köteles üzenet, e-mail vagy telefon útján visszajelezni az értesítésben megküldött elérhetőségek valamelyikén. Amennyiben a nyertes Játékos ezt elmulasztja, úgy „nem elérhető”-nek minősül, és kizárásra kerül a Játékból.
Amennyiben Szervező észleli, hogy a nyertes Játékos „nem elérhető” vagy bármilyen okból nem adható át részére a nyereménye, a 6. pontban megjelölt tartaléknyertes kiválasztására kerül sor a Szervező által.
A nyereményt a Lebonyolító a Nyertes játékos részére a Mixpakk Kft. közreműködésével kézbesíti. A nyeremény átvételének igazolásához a nyertes Játékosnak egy átvételi elismervényt kell aláírnia.
8.2. A nyeremény készpénzre, vagy bármely egyéb kedvezményre, vagy más nyereményre nem váltható át. Előre nem látható események bekövetkeztekor a Szervező és Lebonyolító fenntartják a jogot, hogy alternatív nyereményt ajánljanak fel a nyertesnek, azonos értékben azzal, hogy azt a nyertes köteles elfogadni, mint a nyereményt helyettesítő juttatást. A Szervező és Lebonyolító kizárja a felelősségét bármely olyan körülmény miatt, amely a nyeremény átadását követően a felhasználás során, vagy azzal összefüggésben a nyertesnél, illetve harmadik személynél felmerülnek. Szervező és Lebonyolító kizárólag a jelen Játékszabályzat szerinti nyeremény átadására vállal csak kötelezettséget. Az átadásra kerülő nyeremény minőségéért és az azokhoz kapcsolódó szolgáltatásokért a nyereményt a Szervező/Lebonyolító számára biztosító harmadik felet terheli felelősség.
8.3. A Lebonyolító kizárja a Játékból azt a jelentkezést, amelyre nézve az azt beküldő Játékos részére a nyereményt azért nem lehet átadni, mert a jelentkezésben feltüntetett személyes adatok nem valósak, hiányosak vagy tévesek, vagy a jelentkezést beküldő Játékos egyéb okból nem felel meg a jelen Játékszabályzatban írt bármely feltételnek. A Játékos téves adatszolgáltatásából eredően a Szervezőt, Lebonyolítót és a Játékban résztvevő partnereit semmilyen felelősség nem terheli.
8.4. A Játékosok által megadott adatok hiányosságáért/hibájáért (pl. névelírás, e-mail cím elírás, stb.), a kézbesítés ez okból történő elmaradásáért vagy késedelméért a Szervező és Lebonyolító semmilyen felelősséget nem vállal.
9. Személyi jövedelemadó, költségek
A nyereményhez tartozó adófizetési kötelezettséget a Szervező viseli. Lebonyolítót a nyeremények fentiek szerinti díjmentes átadásán kívül további semminemű kötelezettség nem terheli.
10. Adatvédelem
Szervező a résztvevők személyes adatait a lent csatolt adatkezelési tájékoztató szerint kezeli.
11. Vegyes rendelkezések
A Szervező, illetve annak bármely leányvállalata, tulajdonosai, vezető tisztségviselői, és alkalmazottai a nem általa gyártott nyeremény hibáiért, hiányosságaiért kizárják a felelősségüket, kivéve, ha a felelősség kizárását a magyar jogszabályok kifejezett rendelkezéssel tiltják. A Játékos ilyen igényét jogszabályi keretek között a nyeremény szolgáltatójával/gyártójával/forgalmazójával szemben érvényesítheti. A Szervező nem oszt szét a jelen Játékszabályzatban felsorolt nyereményen túlmenő egyéb nyereményt és legfeljebb annyi nyereményt (ide nem értve a „vis maior” esetét) oszt ki, amennyi a jelen Játékszabályzat 5., illetve 7. pontjában szerepel.
A nyeremény másra át nem ruházható, kereskedelmi forgalomba nem hozható, készpénzre, illetve egyéb kedvezményre nem váltható és semmilyen módon nem értékesíthető tovább.
A Szervező, illetve a Lebonyolító kizárja a felelősségét minden, a Instagram-ot, illetve az azt kezelő szervereket ért külső támadások, meghibásodás estére. Tehát amennyiben a kiszolgáló hálózatot ért támadás folytán a Játékosok téves üzeneteket kapnak nyereményét, a Játékos/nem Játékos státuszukat, stb. illetően, úgy ezen esetekre a Szervező, illetve a Lebonyolító semminemű felelősséget nem vállal. Szervező, illetve Lebonyolító kizárják a felelősségüket a Instagram rajtuk kívülálló okokból történő meghibásodásáért, amely időtartam alatt az nem vagy korlátozottan használható.
Szervező fenntartja a jogot, hogy a jelen Játékszabályzatot bármikor egyoldalúan megváltoztathatja vagy visszavonja külön értesítés és indoklás nélkül úgy, hogy a fogyasztók jogai és a játék tisztasága nem sérül.
A Szervező fenntartja a jogot, hogy amennyiben csalás gyanúja merül fel bármely Játékossal kapcsolatban, annak kivizsgálásához információt kérjen a Játékostól, illetve – saját, önálló döntése szerint – felfüggessze vagy kizárja a Játékost a Játékból. A Játékból – a Szervező döntése alapján – kizárásra kerülhetnek azok a Játékosok, akik bármilyen manipulációval élnek. Ilyen Játékosoknak minősülnek például a sorsolásokon és egyéb nyereményjátékokon történő részvétel érdekében társult személyek, azon Játékosok, akik esélyeik növelése érdekében több Insagram profillal játszanak, és ezzel megfosztják a nyerési esélyektől a tisztességesen játszani kívánó többi Játékost. A jelen pontban meghatározott, tisztességtelen magatartást tanúsító Játékosok kötelesek megtéríteni minden olyan kárt, amelyet a Játékkal összefüggésben a Szervezőnek és/vagy Lebonyolítónak okoztak.
Szervező fenntartja a jogot, hogy minden jelenlegi és jövőben szervezett játékából kizárja azt a Játékost, aki a Játék során bizonyítottan a Játék internet oldalának feltörésével, robot, vagy spam program használatával, vagy egyéb más csalásra lehetőséget adó módon kíván előnyhöz jutni.
Az Instagram és a BeScial, valamint a Mixpakk Kft. semmilyen formában nem támogatója vagy szervezője jelen Játéknak. Az adatszolgáltatás nem az Instagram részére, hanem a Szervező, mint adatkezelő és a Lebonyolító valamint a BeSocial és a Mixpakk Kft, mint adatfeldolgozók részére történik.
12. Információ a játékról
A Játékról részletes információk a https://www.instagram.com/mastercardhu/ oldalon érhetők el.
A Játékról nem teljes körű információk érhetőek el a különböző médiában elhelyezett hirdetéseken keresztül. A Játékosok a Játékkal és az üzleti célú juttatásokkal kapcsolatos további információért, ideértve a részletes Játékszabályzat ismertetéséért is a jatekertesito@mito.hu ügyfélszolgálati e-mail címre írhatnak.
Mastercard “Melyik Azahriah-dal?” nyereményjáték
Adatkezelési Tájékoztató
Hatálybalépés dátuma: 2024. november 04.
A Mastercard Europe SA, annak leányvállalatai és a Mastercard vállalatcsoport további entitásai („Mastercard”, „mi”, „minket”, „miénk”) tiszteletben tartják az Ön személyes adatainak védelmét.
1. Személyes adatok köre
2. Hogyan használhatjuk fel személyes adataid
3. Hogyan osztjuk meg személyes adataid
4. Jogaid és választási lehetőségeid
5. Hogyan védjük személyes adataid
6. Adattovábbítás
8. A jelen Adatkezelési tájékoztató frissítései
9. Hogyan léphetsz kapcsolatba velünk
Ez az Adatkezelési tájékoztató vonatkozik a Mastercard Kedvenc Azahria pillanatod („a kampány”) kapcsán gyűjtött személyes adatok feldolgozására. Ez az Adatkezelési tájékoztató nem terjed ki más kampányok és programok keretében a Mastercard által gyűjtött és felhasznált személyes adataira, harmadik felek által a Mastercard márkájú más weboldalakon végzett gyűjtésére és felhasználására, a Mastercard kártya kibocsátói (pl. bankja) által végzett gyűjtésre és felhasználásra, vagy bármely más információra vagy kommunikációra, amely a kampányon kívül hivatkozik a Mastercardra.
A jelen Adatkezelési tájékoztató ismerteti a kampány kapcsán gyűjtött személyes adatok típusait, azok gyűjtésének céljait, azokat a feleket, akikkel megoszthatjuk ezeket az adatokat, valamint az adatok biztonságának védelme érdekében tett intézkedéseinket. Tájékoztatást nyújt az Ön személyes adataival kapcsolatos jogairól és választási lehetőségeiről, valamint arról, hogyan frissítheti kapcsolattartási adatait vagy szerezhet válaszokat az adatvédelmi gyakorlatunkkal kapcsolatos kérdéseire.
A kampányban való részvételét a „Mastercard” Instagram rajongói oldalon szervezett “Kedvenc Azahria pillanatod” nyereményjáték hivatalos Részvételi- és Játékszabályzata szabályozza. További információk a Mastercard adatvédelmi gyakorlatáról a Mastercard Globális Adatvédelmi Tájékoztatójában találhatók a következő címen: https://www.mastercard.us/en-us/about-mastercard/what-we-do/privacy.html
1. Személyes adatok köre
Gyűjtött személyes adatok a következők:
- Instagram felhasználóneved és profilképed, amelyet a játékra adott válaszoddal kapcsolatban adtál meg, amikor beküldted jelentkezésed a játékra
- Teljes neved, telefonszámod és email címed, ha nyertél.
Az adatkezelésre a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló, 2016. április 27-i 2016/679/EU európai parlament és tanácsi rendelet („GDPR”) 6. cikke (1) bekezdésének a) alapján kerül sor, azaz az adatkezelés a Játékos hozzájárulásán alapul. Hozzájárulását a Játékos a játékra beküldött hozzászólásával adja meg.
Jelen Adatvédelmi tájékoztató céljából a „Személyes adatok” olyan információkat jelentenek, amelyek egy azonosított vagy azonosítható személyre vonatkoznak.
Amennyiben szükséges, jelezzük, hogy miért és hogyan kell megadnod nekünk személyes adataidat, valamint azoknak a következményeit, ha ezt nem teszed meg. Ha nem adod meg a személyes adataid, előfordulhat, hogy nem tudsz részt venni a kampányban, ha ezek az információk szükségesek ahhoz, hogy részt vehess benne, vagy ha jogilag kötelezőek azok gyűjtése.
2. Hogyan használhatjuk fel személyes adataidat
Személyes adataidat a következőkre használhatjuk fel:
- Biztosítani a kampányt és kommunikálni veled.
- Fejleszteni, javítani és népszerűsíteni a kampányt.
- Végrehajtani a nyereményjáték szabályzatnak és eleget tenni jogi kötelezettségeinknek.
Személyes adataid felhasználhatjuk továbbá a következőkre:
- Biztosítani a kampányt és kommunikálni veled, beleértve a nyertesek kiválasztását, kapcsolatfelvételt a nyertesekkel, nevük és országuk bejelentését.
- Fejleszteni, javítani és népszerűsíteni a kampányt.
- Végrehajtani a nyereményjáték szabályzatot.
Személyes adataidat csak a fent említett célokra használjuk fel, amikor érvényes jogalapunk van, beleértve, ha:
- Hozzájárultál személyes adataid felhasználásához. Például kérhetjük hozzájárulásodat sütik vagy hasonló technológiák használatához, marketing kommunikáció küldéséhez vagy az alkalmazandó jog által érzékenynek minősített személyes adatok feldolgozásához.
- Szükségünk van személyes adataidra a termékek és szolgáltatások, például általad választott kampányban való részvételhez, vagy hogy válaszoljunk érdeklődéseidre.
- A feldolgozás szükséges a jogi kötelezettségek teljesítéséhez, például a fizetési tranzakciókban előforduló csalások megelőzéséhez és monitorozásához.
- Mi vagy egy harmadik fél jogos érdeke fűződik személyes adataid felhasználásához, például termékeink és szolgáltatásaink biztonságának, védelmének és teljesítményének biztosításához és javításához, csalások elleni védelemhez és megelőzéshez.
3. Hogyan osztjuk meg személyes adataidat
Személyes adataidat megoszthatjuk a következőkkel:
- A Mastercard amerikai központjával, leányvállalatainkkal és a Mastercard vállalatcsoport további entitásaival.
- A Mito Creative Zrt-vel (Cím: 1053 Budapest, Károlyi utca 9, 4. emelet), amely adatokat oszthat meg szolgáltatóival, a Mixpakk Kft-vel (Cím: 1118 Budapest, Kaptárkő utca 11. 9. em. 35) és a Be Social Kft-vel (székhely: 1037 Budapest, Seregély u. 3-5).
- A nevünkben eljáró szolgáltatóinkkal.
- Harmadik felekkel üzleti vagy eszközeink értékesítése vagy átruházása esetén.
- A Játék során Adatkezelőnek minősül a Meta Platforms Ireland Limited (székhely: 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Dublin Írország) is, amely társaság az Instagram felületen biztosítja a nyereményjáték működését. A Meta Platforms Ireland Limited önálló adatkezelőnek minősül, melynek keretében az adatkezelés célját és kereteit önállóan határozza meg, az adatkezelésért önálló felelősséggel tartozik. A Instagram felületén végzett adatkezelésekre vonatkozóan saját adatvédelmi tájékoztatóval rendelkezik (https://www.facebook.com/help/instagram/155833707900388/ ).
Személyes adataidat nem osztjuk meg mással, kivéve, ha ezt a jelen Adatkezelési tájékoztató magában foglalja, vagy ha azt az adatok gyűjtésekor közöltük.
Megoszthatjuk gyűjtött személyes adataidat központunkkal és leányvállalatainkkal, beleértve a Mastercard Internationalt is.
Személyes adataidat megoszthatjuk a Mastercard hirdetési ügynökségével is, amely támogatja a kampány szervezését a díjak adminisztrációjának és kiszállításának céljából. Hirdetési ügynökségünk szolgáltatókat vesz igénybe ezen tevékenységének végrehajtásában.
Szolgáltatóinkkal is megoszthatjuk személyes adataidat, akik nevünkben szolgáltatásokat nyújtanak és amennyiben az ebben az Adatkezelési tájékoztatóban leírt célokkal összhangban járnak el. Szerződésben kötelezzük őket, hogy a személyes adatokat csak utasításaink szerint és a szolgáltatások nyújtása vagy jogi követelmények teljesítése céljából dolgozzák fel. Emellett követeljük tőlük, hogy megvédjék az általuk feldolgozott személyes adatok biztonságát és titkosságát megfelelő technikai és szervezeti biztonsági intézkedések és titoktartási kötelezettségek alkalmazásával, amelyek a személyes adatokhoz hozzáférő alkalmazottakra vonatkoznak.
Személyes adatokat megadhatjuk: (i) ha törvény vagy jogi eljárás kötelez bennünket erre, (ii) bírósági, rendőrségi vagy kormányzati hatóságok kérésére, vagy (iii) amikor úgy gondoljuk, hogy a közzététel szükséges vagy megfelelő a fizikai sérelem vagy pénzügyi veszteség megelőzése, vagy gyanús vagy tényleges csalárd vagy illegális tevékenység vizsgálata kapcsán.
Fenntartjuk a jogot, hogy átruházzuk rólad szóló személyes adataidat, ha üzletünk vagy eszközeink egy részét vagy egészét eladjuk vagy átruházzuk. Ilyen eladás vagy átruházás esetén ésszerű erőfeszítéseket teszünk annak érdekében, hogy az adatokat átvevő fél a személyes adataidat az ebben az Adatkezelési tájékoztatóban leírt módon használja fel.
4. Jogaid és választási lehetőségeid
Az alkalmazandó jogszabályok szerint jogosult vagy:
- Hozzáférni személyes adataidhoz, helyesbíteni, korlátozni vagy tiltakozni azok feldolgozása ellen, vagy kérni azok törlését.
- Megkapni tőlünk a nekünk átadott személyes adataidat, hogy azokat más vállalatnak továbbítsd.
- Visszavonni bármely korábban adott hozzájárulásodat.
- Panaszt tenni felügyeleti hatóságnál.
Ha az EGT-ben vagy Svájcban tartózkodsz, jogaidat gyakorolhatod a Mastercard „My Data” portálján keresztül. Kérelmet is benyújthatsz, ahogy az a „Hogyan léphet velünk kapcsolatba” szakaszban le van írva.
Az alkalmazandó jogszabályoknak megfelelően jogosult vagy a következőkre:
Hozzáférés kérésére és tájékoztatásra személyes adataidról, amelyeket nálunk tárolunk, személyes adataid pontatlanságainak frissítésére és helyesbítésére, személyes adataid feldolgozásának korlátozására vagy tiltakozásra, személyes adataid anonimizálására vagy törlésére, ha ez megfelelő, vagy adathordozhatósági jogod gyakorlására az információk más vállalathoz történő könnyű átvitelére. Ezenkívül jogosult lehet panaszt benyújtani egy felügyeleti hatóságnál, beleértve a tartózkodási helyed, munkahelyed vagy az esemény helyszínének országában.
Bármikor és díjmentesen visszavonhatod korábban adott hozzájárulásodat a személyes adataid feldolgozásához kapcsolódóan. Előnyben részesített beállításaidat a jövőben alkalmazni fogjuk, és ez nem befolyásolja a hozzájárulás visszavonása előtti feldolgozás jogszerűségét.
Ezek a jogok bizonyos helyzetekben korlátozhatók a helyi jogszabályok által.
Ha az Európai Gazdasági Térségben (EGT) vagy Svájcban tartózkodsz, jogaidat gyakorolhatod a Mastercard „My Data” portálján keresztül. Kérelmet is benyújthatsz úgy, ahogy az a „Hogyan léphet velünk kapcsolatba” szakaszban le van írva.
Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, de mindenféleképpen a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja Önt az előbbiekben felsorolt jogaival kapcsolatos kérelem nyomán hozott intézkedésekről. Szükség esetén, figyelembe véve a kérelem összetettségét és a kérelmek számát, ez a határidő további két hónappal meghosszabbítható. A határidő meghosszabbításáról az Adatkezelő a késedelem okainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül tájékoztatja Önt. Ha Adatkezelő nem tesz intézkedéseket az Ön kérelme nyomán, késedelem nélkül, de legkésőbb a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja Önt az intézkedés elmaradásának okairól, valamint arról, hogy Ön panaszt nyújthat be az illetékes adatvédelmi felügyeleti hatóságnál (Magyarországon a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál; „NAIH”), és élhet bírósági jogorvoslati jogával. A NAIH elérhetőségei, 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11., postacím: 1363 Budapest, Pf.: 9., Tel: +36 1 391 1400, Fax: +36-1-391-1410, Email: ugyfelszolgalat@naih.hu, weboldal: http://naih.hu/
Ön jogainak megsértése esetén bírósághoz fordulhat. A per a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az érintett választása szerint – az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható. A bíróság az Adatkezelőt a tájékoztatás megadására, az adat helyesbítésére, korlátozására illetve törlésére, az automatizált adatfeldolgozással hozott döntés megsemmisítésére, az Ön tiltakozási jogának figyelembevételére kötelezheti. A bíróság elrendelheti ítéletének nyilvánosságra hozatalát oly módon, hogy az Adatkezelő vagy bármelyik más adatkezelő és az általa elkövetett jogsértés beazonosítható legyen.
5. Hogyan védjük személyes adataidat
Megfelelő biztonsági óvintézkedéseket tartunk fenn személyes adataid védelmére, és csak korlátozott ideig őrizzük meg azokat. Személyes adataid a nyereményjáték eredményhirdetését követő 30. napon törlésre kerülnek.
Megfelelő adminisztratív, technikai és fizikai biztonsági óvintézkedéseket tartunk fenn a véletlen vagy jogellenes megsemmisülés, véletlen elvesztés, jogosulatlan módosítás, jogosulatlan közzététel vagy hozzáférés, visszaélés és bármely más jogellenes személyes adatok feldolgozásának megakadályozására. Korlátozzuk a személyes adataidhoz való hozzáférést azokra az alkalmazottakra, akiknek tudniuk kell ezeket az információkat a neked nyújtott termékek vagy szolgáltatások biztosítása érdekében.
Intézkedéseket is hozunk személyes adataid törlésére vagy olyan formában történő megőrzésére, amely nem teszi lehetővé a beazonosításodat, amikor ezek az információk már nem szükségesek a feldolgozás céljaihoz, amelyeket a kampány keretében végeztünk, vagy amikor kérésedre törölni kell őket, kivéve, ha jogszabály kötelez minket az információk hosszabb ideig történő megőrzésére. Rendszeresen felülvizsgáljuk adatbázisainkat, és meghatároztuk az adatok törlésére vonatkozó konkrét határidőket, figyelembe véve az összegyűjtött adatok típusát, a kampány keretében nyújtott szolgáltatások típusát, az ügyfélkapcsolat hosszát, lehetséges újbóli feliratkozást a programra, kötelező megőrzési időszakokat és az elévülési időt.
6. Adattovábbítás
Személyes adataidat átvihetjük az EGT-n kívülre, beleértve az Egyesült Államokat is, összhangban kötött vállalati szabályzatainkkal és más adattovábbítási mechanizmusokkal.
A Mastercard egy globális vállalkozás. Átvihetjük vagy közzétehetjük a rólad gyűjtött személyes adatokat más országokban lévő címzetteknek, beleértve az Egyesült Államokat, ahol globális központunk található. Ezek az országok nem feltétlenül rendelkeznek ugyanazzal az adatvédelmi törvényekkel, mint az ország, ahol eredetileg megadtad az információkat. Amikor személyes adataidat átvisszük vagy közzétesszük más országokban, megvédjük azokat az információkat, ahogy ebben az Adatvédelmi tájékoztatóban leírtuk.
Megfelelünk az alkalmazandó jogi követelményeknek, amelyek megfelelő biztosítékokat írnak elő a személyes adatok olyan országokba történő átadására, amelyek nem azonosak az országgal, ahol tartózkodsz. Különösen létrehoztunk és végrehajtottunk egy kötött vállalati szabályzatot („BCRs”), amelyet az EGT adatvédelmi hatóságai megfelelő védelmi szintet biztosítónak ismertek el a globálisan feldolgozott személyes adataink számára. BCR-jeink másolata itt érhető el. Személyes adataidat olyan országokba is átvihetjük, amelyekre megfelelőségi határozatok vonatkoznak, szerződéses védelmeket használva a személyes adatok harmadik feleknek történő átadására, mint például az Európai Bizottság által kiadott általános szerződési feltételek. Fordulj hozzánk az alábbi „Hogyan léphet velünk kapcsolatba” szakaszban megadott módon, hogy beszerezd az EGT-n kívüli személyes adatok átvitelére használt biztosítékok másolatát.
7. Az Adatkezelési Tájékoztató frissítései
Ez az Adatkezelési Tájékoztató időről időre frissülhet, hogy tükrözze adatvédelmi gyakorlataink változásait.
Ez az Adatkezelési Tájékoztató időről időre frissülhet, hogy tükrözze személyes adatokkal kapcsolatos gyakorlataink változásait. Értesíteni fogjuk Önt az Adatkezelési Tájékoztató jelentős változásairól, és jelezni fogjuk a tájékoztató tetején, hogy mikor frissült legutóbb. Amennyiben frissítjük ezt az Adatkezelési Tájékoztatót, bizonyos körülmények között kérhetjük hozzájárulását.
8. Hogyan léphetsz kapcsolatba velünk
Amennyiben az Európai Gazdasági Térségben (EGT) vagy Svájcban tartózkodik, jogait gyakorolhatja a Mastercard „My Data” portálján keresztül. Egyébként e-mailben is felveheti velünk a kapcsolatot a privacyanddataprotection@mastercard.com címen.
A Mastercard Europe SA az az entitás, amely felelős személyes adatai feldolgozásáért.
Amennyiben az EGT-ben vagy Svájcban tartózkodik, könnyen gyakorolhatja jogait a Mastercard „My Data” portálján keresztül. Kérelmet nyújthat be jogai gyakorlására, vagy bármilyen kérdéssel, megjegyzéssel, vagy panasszal kapcsolatban az Adatkezelési Tájékoztatóval vagy adatvédelmi gyakorlatainkkal kapcsolatban az privacyanddataprotection@mastercard.com címre írva, vagy a következő címre írhat:
Adatvédelmi Tisztviselő
Mastercard Europe SA
Chaussée de Tervuren 198A
B-1410 Waterloo
Belgium
A Mastercard adatvédelmi gyakorlatairól további kontextusokban a Globális Adatvédelmi Tájékoztatónkban találhat információt, amely elérhető a következő linken: https://www.mastercard.us/en-us/about-mastercard/what-we-do/privacy.html.
Amennyiben további kérdései vannak a Mastercard kártyájával vagy annak használatával kapcsolatos vásárlásokról, kérjük, lépjen kapcsolatba kártyakibocsátó bankjával vagy a részt vevő kereskedővel. További információk a kapcsolattartási lehetőségekről megtalálhatók az érintett weboldalakon.
Budapest, 2024. szeptember 24.